2010. augusztus 3., kedd

PostHeaderIcon Szerződést kötöttünk Andy Suttonnal.

Két éves szerződést kötöttünk a 35 éves védővel, Andy Suttonnal.

Sutton fizetése a következő idényben 2.000.000, majd a 2011-2012-es idényben pedig 2.250.000 dollár lesz. Cap hitje tehát könnyen kiszámítható, 2.125.000 dollár. Mivel Sutton már 35 éves, így egy esetleges visszavonulást követően a cap hitje bent maradna a sapkában. Ettől viszont nem kell félni, mert szinte lehetetlen, hogy visszavonuljon idény végén. A szerződés lejártával UFA lesz majd Sutton.

Andy Sutton a tavalyi évben két csapatot is megjárt. Az idény elejét a New York Islanders csapatánál töltötte, majd március 2-án egy 2. körös draft jogért az Ottawa Senators csapatához került. Sutton tavaly a két csapatban összesen 107 perc kiállítást gyűjtött be 72 mérkőzésen. Ezek mellett 5 gólt és 8 gólpasszt is adott az idény folyamán, így 13 ponttal zárta az évet.

Mint, ahogyan a statisztikákból észrevehető, Sutton nem éppen egy támadó szellemű védő. Kemény, fizikális játékosról van szó. Nem fél használni a testi erejét. Ütközik, verekedik és a palánk mellett is félelmet kelt. Több játékos is mesélhetne arról, hogy mekkora szeretetcsomagokat kapott Suttontól az elmúlt években. Sutton ide hozatala nagy meglepetést okozott a szurkolók körében. Senki nem gondolta volna, hogy ő fog érkezni majd. Mindenki a Kaberle, Bieksa duóra gondolt inkább. Még így sem kizárt, hogy csere keretein belül idehozza valamelyiket Murray, de szerintem már felesleges lenne. Nagy hasznára lesz a csapatnak a játéka, mert Festerlingen és talán Brookbanken kívül nem igen volt eddig olyan nagy ütközős védőnk. Ami még plusz, hogy a szerződése is tetszetős. Olcsón megúsztuk.

Véleményem szerint ezzel a húzással már be is kéne fejezni a védelem építését és Ryannel kéne foglalkozni. Visnovsky, Lydman, Sutton, Festerling, Mikkelson, Sbisa és Brookbank. Ezzel a hét védővel neki mernék futni az évnek. Rájátszásra is esélyes így már a csapat. Még egy védővel viszont Mikkelson megint AHL-ben találná magát, aminek nem lenne sok értelme. Neki idén van még esélye megmutatni, hogy mire képes NHL szinten az az érzésem. Sbisat pedig még ennél is nagyobb hülyeség lenne leküldeni. Így viszont szinte biztos, hogy Fowler idén nem fog az NHL-ben maradni. Sőt, talán még jövőre sem.

Összegezve tehát örülök, hogy egy ilyen stílusú és kaliberű védő érkezett a csapathoz. Nagyon kíváncsi vagyok már, hogy mire leszünk képesek idén. Viszont még mindig nagyon messze az idény kezdete. Addig őrlődjünk azon, hogy Ryan körül mi fog történni és reménykedjünk abban, hogy Selanne marad még egy évet.

Murray pedig most jó húzást csinált ezzel a sráccal. Most gratulálnék neki azért.

7 megjegyzés:

Mikey írta...

Két észrevételt ha megengedsz. :)

Suttonnal kapcsolatban a legfontosabb dolgot kihagytad. 204 blokkolt lövéssel tavaly a második volt a védők rangsorában, csak Dennis Seidenberg előzte meg.
Wisniewskit szerettük, mert sok lövést blokkolt. Ilyen alapon Suttont imádni fogjuk, mert ő kb. kétszer annyit blokkol.

Mondjuk én amúgy is imádni fogom. Egy igazi köcsög, az ilyenekért meg odavagyok, ha a kedvenc csapatomban játszanak, és az ellenfelet amortizálják. Rettentő mód örülök ennek az igazolásnak. Great job, Bob!

A másik, hogy Fowlert ez az igazolás szerintem egyáltalán nem befolyásolja, mert teljesen más szerepkörben játszó játékosok. Ettől még simán maradhat Cam a Ducksnál. De persze majd meglátjuk hogy lesz.

Na de nem okoskodom, az itt a te feladatod. :P

Fecooo írta...

Na, az utolsó mondatot kihagyhattad volna. :D

Suttonnál nem figyeltem ezt a statisztikát bevallom, de én is örülök neki.

Fowlerre meg olyan szempontból van kihatással, hogy szerintem nem lenne értelme harmadik bekkpárba letenni. Sutton szerintem a másodikban fog. Visnovsky, Lydman és Sutton mellett Sbisa lesz szerintem a TOP4....Fowler meg hiába kapna + jégidőt emberelőnyben, én csak ezért nem tartanám fent. :) Nekem így ez a meglátásom. Ahogy te is írtad nálad, saját gondolatok is vannak a blogban, amiket én gondolok. Persze, jó, ha másnak más a gondolata és azt meg lehet beszélni valakivel. ;)

Mikey írta...

Teljesen rendben van, hogy leírod a saját gondolataidat, elvégre a blog arra való. ;)
Én pusztán csak jeleztem, hogy máshogy gondolom a dolgot. Elvégre ezért van kommentálási lehetőség. :P

Don_Kacsa írta...

Fecó, mikor lesz legközelebb valami bejegyzés? Már eléggé várom őket, mert érdekesek.

Fecooo írta...

Tegnap jöhettem haza. Szóval mostantól remélhetőleg már tudok a gép előtt ülni és írogatni.
Köszönöm, hogy ebben a pár hétben is kitartottál azért itt. :)

Don_Kacsa írta...

Nem benyalni akarok, de minden nap nézem, hogy esetleg jön-e valami.:P

Fecooo írta...

Okés. Megpróbálom ezt a hülye holtszezont is majd kitölteni azért valamivel, hogy ne lehessen unatkozni. :)

Megjegyzés küldése

Twitter

Menetrend