2010. augusztus 24., kedd

PostHeaderIcon Gondolatok a csapatról.

Lássuk csak, hogy miként is vélekedek jelenleg a csapatról.

Először is. Csalódott vagyok nagyon, hogy Ryan még mindig nincs aláíratva. Főként Ryanben csalódtam. Igazán rábólinthatna már egy ajánlatra és nem csak azt hallanánk, hogy az ügynöke elutasította. Elég nehéz így bármit is csinálni, hogy nem tudjuk, hogy mi lesz vele.

Lupulról kiderült, hogy még mindig nem áll a csapat rendelkezésére. Egyes források szerint nem elképzelhetetlen, hogy csak decemberben lesz játékra kész. Ez sem jelent semmi jót a csapatnak. Mióta itt van, állandóan a sérülésével bajlódik. Hasznára lenne pedig a csapatnak. Nem oldhatjuk meg azzal sem, hogy elcseréljük, mert senki sem venné át egy ilyen sérüléssel. Teszem hozzá, hogy én nem is cserélném el szívem szerint. Nagyon szeretem a játékát és örülök, hogy újra itt van.

Blake kezd nagyon, de nagyon kilógni már ebből a csapatból. Púp a hátunkon csak, ráadásul azok mellett, hogy elveszi a helyet mások elől, még a fizetése is óriási. Valahogy meg kell oldani, hogy ne legyen itt nálunk.

Kariya is lassan aláírhatna már. Abban az esetben, hogy ha Ryanre várunk először, akkor előfordulhat, hogy megunja Kariya és aláír a Pittsbourghhöz. Nem lenne buta húzás tőle, hiszen ismét nagyon erős a tavalyi bajnok és ott nagyobb esélye lenne talán a kupára.

Védelem? Én azt mondom, hogy jó ez így. Esetleg, ha a szezon közben nagyon menne a játék, de még mindig kevés lenne ez a védelem a kupához, akkor a cserestoppnál nyúljunk bele a csapatba és erősítsük meg a hátsó alakzatot. Egészen addig én feleslegesnek érzem újabb védő idehozatalát.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Twitter

Menetrend