2010. augusztus 24., kedd

PostHeaderIcon Aaron Ward visszavonult.

Scott Niedermayer után Aaron Ward is visszavonult. 

Aaron Wardot 1991-ben draftolta a Winnipeg Jets csapata az első körben. Ráadásul máris az előkelő 5. helyen foglalták le a játékjogát. A Jets mezét azonban soha sem húzta magára, mivel 1993, június 11-én a Winnipeg elcserélte őt és egy, a Torontotól kapott 4. körös draftjogot, a Detroit Red Wings csapatához. Az ellenérték Paul Ysebaert volt, plusz egy későbbi döntés. A későbbi döntés 18-án jött el, amikor is a Red Wings Alan Kerrt is a Jetsnek adta. Tehát Detroitba került. A következő hét idényt itt is töltötte el, egészen 2001-ig bezárólag. 1997-ben és 1998-ban Stanley kupát nyert a Red Wingsszel.

2001, július 9-én aztán a Detroit is túladott rajta. Carolina lett a célállomás. A Wings egy második körös draftjogot kapott érte, amiből végülis Jiri Hudlert húzták a későbbiekben. A Carolina mezét négy idényen keresztül viselhette. Itt is sikerült egy Stanleyt nyernie, méghozzá 2006-ban.

Ezek után 2006, július 3-án aláírt a New York Rangers csapatához. Itt 60 mérkőzésen lépett pályára, majd a Rangers túl is adott rajta. 2007, február 27-én Bostonban kötött ki. Paul Mara ezzel a cserével pedig a Rangers játékosa lett. Ward ezek után befejezte az idényt a Bruinsnál, majd további két évig szolgálta még a csapatot.

A 2009/2010-es idényt régi csapatánál, a Carolina Hurracanesnél kezdte meg. Azonban, úgy néz ki, hogy 60 mérkőzés kell neki, hogy elcseréljék máshová. Ismét szedhette a sátorfáját. 2010, március 3-án a Ducks Justin Pogge és egy 4. köröst draftjog ellenében megszerezte Aaron Wardot. A 4. körös draftjogot a Bruinstól szerezte a csapat még a Ward csere előtti napon, Steven Kampfer ellenében. A csapat Wardot a rájátszásra hozta ide. Tapasztalt védő kellett. Én kicsit soknak tartom az érte adott ellenértéket, bár Poggenak úgysem volt nagy jövője itt, míg az a 4. körös cetli sem annyira befolyásoló. Akkor mégse volt akkora nagy lehúzás, így utólag belegondolva. Ward hasznos tagja volt a csapatnak. Sokat blokkolt és kemény pontja volt a védelemnek.

A visszavonulását nagyban befolyásolta egy sérülés is. Ennek is köszönhető tehát a dolog.

Mindenesetre, megköszönném azt a keveset is, amit a csapatért tett idén.

5 megjegyzés:

Sexton írta...

Szia Fecoooooo!
Végre elindult ez a blog újra! Jelzem majd Birdieduck-nak is, mert már ő is türelmetlen és csalódott volt a sok szünet miatt!!
Nem tudom Mickey barátunk miért hagyott fel a blogjával, de nagyon sajnálom hogy már nem ír! Remélem Te majd pótlod a hiányát, és ahogy elnézem nagyon szakavatott és mély elemzéseknek lehetünk majd részesei! Már nagyon várom a szezont és a fiatalok játékát! Selanne-nek örülök, Ryant meg én sem értem!! nem hiszem, hogy a következő 3-4 év alatt fog neki hiányozni a fűtés számlájához, vagy a betevő falatjához, az a pár száz ezer dolcsi, amin alkudoznak! Előtte van még legalább 15 év, ami alapján az egzisztenciája biztosítva lehet! De hát ő tudja, meg a menedzsere! Szerintem egy kicsit fordítva ült rá a lóra, csak le ne essen!
Még egyszer ezer köszönet a sok új infóért és cikkért! örülök és sok sikert kívánok az új Blognak! Üdvözlöm a lelkes olvasótársakat!!!
Sexton

Fecooo írta...

Hello!
A szünetről sajnos nem tehetek. Kórházba kerültem és több mint 1 hétig nem tudtam így semmit sem csinálni, most azonban ismét készen állok rá, hogy írogassak.
Ryant meg én sem értem tényleg. Most nyilatkozta, hogy ő szeret itt lenni és maradni is szeretne. Akkor viszont nem értem, hogy miért kell ennyire sokat várni egy új szerződésre. Reméljük mihamarabb aláír azért.

Sexton írta...

Helló!
A kórház miatt bocsika! remélem minden ok már!Mikey barátunkról mit tudsz? Miért nem ír már a centerice fórumba se? Megsértődött? Nem értem! Ryan-nek meddig kell aláírni a szerződését? aug. 31? vagy meddig tökölődhet? És mi lenne, ha hagynánk a fenébe Ryant? 5 milkáért, azért már lehet találni csatárt, nem??? Lehet hogy kicsit öregebb, de annál tapasztaltabb!
Üdv: sexton

Fecooo írta...

Mikey írta a blogjában is, hogy már kicsit más sportok érdeklik és a Ducks háttérbe szorul. A blogot is ezért fejezte be. A fórumra én se írok szívesen, mert van egy-kettő olyan személy, akinek nem lehet semmit sem mondani, mert csak a saját igazát fogadja el.
Ryannek nem hiszem, hogy lenne valamiféle határideje. Én úgy vélem, hogy mást most nem igen találnák kint a piacon, aki megérné. Ráadásul a nagyobb nevek már így is elkeltek.Kariya kéne még plusz Ryan is.

Mikey írta...

OFF

Na de Fecó blogján miért én vagyok a téma?

Sexton, szó nincs sértődésről. Csak már nem szeretek a CenterIce-ra írni, ennyi az egész. Bloggal foglalkozni pedig nincs se kedvem, se időm, de ezt leírtam még az én blogomon is, mikor kérdeztétek.
Igen, RÉSZBEN ez amiatt van, amit Fecó is említett. Más kedvenc csapataimmal többet foglalkozom.

Na de rólam ennyit, mert nem ide tartozik.

ON

Wardnak sok sikert a magánéletben, én ezalatt a két hónap alatt is megszerettem a játékát. Remélem Sutton pótolja majd Ward blokkjait...

Megjegyzés küldése

Twitter

Menetrend